Regulamin ogólny

§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin obowiązuje na terenie Panorama Górska Wisła Resort & SPA i jest wiążący dla

wszystkich osób przebywających w obiekcie.

2. Osoba wynajmująca pokoje będzie nazywana w dalszej części regulaminu obiektem,

natomiast osoba wynajmująca pokój będzie określana jako Gość.

3. Pracownik recepcji pełni rolę opiekuna Gościa.

4. Regulamin Obiektu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz pobytu na

terenie obiektu. Stanowi on integralną część umowy, która zostaje zawarta w momencie

dokonania rezerwacji, wpłaty zadatku lub całej należności za pobyt, albo poprzez podpisanie

karty rejestracyjnej. Poprzez wykonanie tych czynności, Gość potwierdza zapoznanie się i

pełne akceptowanie warunków regulaminu, zobowiązując się do ich przestrzegania.

5. Aktualną wersję regulaminu Obiektu można znaleźć na stronie internetowej obiektu:

www.panorama-gorska.pl. 

§ 2. DOBA HOTELOWA

1. Pomieszczenie mieszkalne w Obiekcie, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest

na doby.

2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.

3. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został

wynajęty na jedną dobę.

4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny

09:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia

pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku

Gościa nieprzestrzegającego obowiązującego regulaminu.

5. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie w przypadku

niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

6. Wcześniejszy przyjazd i przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą, która wynosi 50 zł / 1 godz.

Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo

w recepcji hotelowej.

§ 3. REZERWACJA I MELDUNEK

1. Rezerwacji można dokonać poprzez Internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji lub osobiście

w Panorama Górska Wisła Resort & SPA.

2. Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe Obiektu w terminie wyznaczonym w warunkach

rezerwacji lub wpłynie później, obiekt zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie

i anulowania rezerwacji. Kwota równorzędna zadatkowi zostanie zwrócona na konto Gościa w

terminie 7 dni od daty anulowania przez obiekt rezerwacji.

3. W przypadku anulowania przez Gościa gwarantowanej rezerwacji bezpośredniej:

– na ponad 30 dni przed rozpoczęciem pobytu – Obiekt zwraca kwotę równorzędną

wpłaconemu zadatkowi

– na 29 – 14 dni przed rozpoczęciem pobytu – Obiekt zwraca 50 % wartości kwoty

równorzędnej wpłaconemu zadatkowi,

– do 14 dni przed rozpoczęciem pobytu – wpłacony zadatek nie zostaje zwrócony.

Anulowania rezerwacji Gość może dokonać w każdym czasie i musi mieć ono formę pisemną

pod rygorem nieważności.

Anulowanie rezerwacji gwarantowanej przez Gościa w okresie obowiązywania stanu zagrożenia lub

stanów nadzwyczajnych w Polsce.

Zmiana terminu rezerwacji, o której mowa – zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji

przez Panorama Górska Wisła Resort & SPA oraz możliwości dokonania zmiany. Obiekt zastrzega

sobie, że zmiana terminu pobytu nie może narażać Obiektu na straty.

w przypadku, w którym niemożność zrealizowania danego zamówienia nie wynika z czynników

zależnych od Obiektu, Panorama Górska Wisła Resort & SPA zastrzega sobie prawo do zwrotu kwoty

zadatku pomniejszonej o koszty bankowe w formie vouchera kwotowego, bądź zaproponowania

terminu zastępczego.

4. W przypadku dokonania rezerwacji w czasie za krótkim na dokonanie czynności bankowych

związanych z wpłatą zadatku, przed datą planowanego przyjazdu:

5. Korespondencja mailowa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie

obowiązującym warunkom anulacji rezerwacji,

6. Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z niej środków w

wysokości 40 % wartości pobytu, traktując tą płatność jako zadatek.

7. Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.

8. W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie

gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.

9. W przypadku nieprzybycia Gościa do Obiektu w uzgodnionym terminie, rezerwacja jest ważna do

godziny 10:00 następnej doby. Po tym terminie wygasa, a pokój może zostać wynajęty. W przypadku

nieprzybycia Gościa zadatek nie zostaje zwrócony.

10. W przypadku przybycia Gościa do obiektu w drugim dniu zarezerwowanego pobytu ( po

wcześniejszym poinformowaniu recepcji obiektu ) Gość zostaje obciążony kosztami pobytu również

za pierwszą dobę hotelową zgodnie z umową gwarantowaną rezerwacji.

11. Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze

zdjęciem oraz podpisanie karty rejestracyjnej.

12. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za

który uiścił należną opłatę za pobyt.

13. Panorama Górska Wisła Resort & SPA może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas

poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub

Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika obiektu lub innych osób przebywających w

obiekcie, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Obiektu. W

przypadku pojawienia się Gościa w Obiekcie z objawami choroby, Obiekt zastrzega sobie prawo do

nie zameldowania Gościa z zachowaniem wpłaconego zadatku.

14. Panorama Górska Wisła Resort & SPA zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez

podania przyczyny.

15. Panorama Górska Wisła Resort & SPA prowadzi bieżący monitoring i wdrażanie zaleceń WHO i

Ministerstwa Zdrowia w celu zminimalizowania zagrożeń COVID-19. W Obiekcie prowadzona jest

systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka, poręczy, terminali,

kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby Obiektu ora zapewnianie płynu do dezynfekcji rąk dla

gości i personelu.

16. Goście proszeni są przestrzeganie aktualnych zaleceń sanitarnych, w tym: noszenie maseczek,

zachowywanie odstępów min. 1,5 m, dezynfekcje rąk i inne.

17. Istnieje możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu Gościa do

obiektu lub restauracji; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych recepcja lub

restauracja uniemożliwia przyjęcie Gościa do obiektu, procedura może być powtórzona – decyduje

pracownik ośrodka. Gość przy wejściu do Panorama Górska Wisła Resort & SPA jest również

skanowany kamerą termowizyjną, w przypadku stwierdzenia stanu podgorączkowego i objawów

chorobowych – recepcja uniemożliwia przyjęcie Gościa do obiektu z zachowaniem wpłaconego przez

Gościa zadatku.

§ 4. USŁUGI

1. Obiekt ma obowiązek zapewnić:

– warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku

– bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,

– profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez

obiekt,

– sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności

Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,

– zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości lub w inny sposób złagodzić

niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.

2. Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

– udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą

– możliwość przechowywania w sejfie hotelowym pieniędzy i przedmiotów

wartościowych, przy czym ich łączna wartość nie może dziesięciokrotnie przekraczać

ceny za pokój,

§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez

osoby korzystające z jego usług.

2. Panorama Górska Wisła Resort & SPA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy,

kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo

przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.

3. Panorama Górska Wisła Resort & SPA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę

samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.

4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na balkonie, w pojeździe

oraz żywych zwierząt niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu

Panorama Górska Wisła Resort & SPA, czy poza terenem ośrodka.

§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA

1. Dzieci poniżej 18 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem

opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie

szkody wyrządzone przez dzieci.

2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub

zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy

odwiedzających go Gości.

3. Panorama Górska Wisła Resort & SPA zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej

Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych

karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.

4. Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany

poinformować o tym pracownika recepcji.

5. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Panorama Górska Wisła Resort & SPA może

odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do

niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za pobyt i

ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.

6. Panoramie Górskiej Wisła Resort & SPA przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach

wniesionych przez Gościa do Obiektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności

za świadczone usługi.

§ 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa,

zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.

2. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych

rzeczy, obiekt przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres jednego miesięca, a po

upływie tego okresu przejdą one na własność Obiektu. Artykuły spożywcze będą

przechowywane przez 24 godziny.

§ 8. CISZA NOCNA

1. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia

następnego.

2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego

pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza

tą zasadę.

§ 9. POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego

ognia np. świeczek innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

2. W Obiekcie akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą i tylko w wybranych pokojach.

Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do zapoznania się i bezwzględnego przestrzegania

odrębnego regulaminu dotyczącego przebywania zwierząt w Obiektu. Regulamin znajduje się w

recepcji.

3. W Obiekcie istnieje możliwość korzystania ze strefy SPA na podstawie odrębnych

regulaminów, dostępnych w recepcji i na stronie internetowej Obiektu www.panorama-

gorska.pl do których zapoznania się i przestrzegania zobowiązani są Goście.

4. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia

zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju. W przypadku uruchomienia

systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość zostanie obciążony kosztami.

5. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków

odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na

Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiektk bez prawa do zwrotu kosztów

wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie.

6. W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni,

amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.

7. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

8. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych

zapachów ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują

pozostałych Gości.

9. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych ich wyposażeniu

poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich

funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.

10. Aktualny cennik usług i opłat w Obiekcie znajduje się w recepcji.

11. W Obiekcie, na parkingu i w strefie SPA prowadzony jest monitoring w celu zapewnienia

bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Zapis z monitoringu udostępniony jest

przez administratora danych osobowych tylko uprawnionym osobom i tylko w celach wyższej

konieczności.

12. Pełna informacja o danych osobowych stanowi załącznik do niniejszego regulaminu oraz

dostępna jest na stronie www.panorama-gorska.pl.

13. Wszelkie reklamacje, uwagi dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Obiektu

pisemnie na adres email: recepcja@panoramagorska.pl

14. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Ośrodkiem jest sąd

właściwy dla siedziby głównej Panorama Górska Wisła Resort & SPA.

 

§ 10. DANE SPRZEDAWCY

 

Polskie Przedsiębiorstwo Budowlane
„JAWA-BUD”
Janusz Kliś & Oskar Kliś
ul. Bogedaina 23, 43-200 Pszczyna
NIP: 6381785075, NIP: 6381785075
tel. 570 002 219
Email: recepcja@panoramagorska.pl
Numer konta: 58 8448 0004 0034 7570 2000 0021

§ 11. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Obiekt świadczy usługi drogą elektroniczną, które obejmują: rezerwację pokoi i usług dodatkowych, dostęp do informacji o usługach obiektu przez stronę internetową, możliwość kontaktu elektronicznego w celu uzyskania informacji lub złożenia reklamacji.

§ 12. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Portalu to: dostęp do Internetu, posiadanie adresu e-mail, akceptacja cookies.
Usługobiorca zobowiązany jest do nieprzekazywania i niepublikowania treści o charakterze bezprawnym.

§ 13. WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierane są poprzez dokonanie rezerwacji usług za pośrednictwem strony internetowej obiektu.
Rozwiązanie umowy może nastąpić poprzez anulację rezerwacji zgodnie z warunkami określonymi w §3 regulaminu.

§ 14. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

Reklamacje można składać na adres email: recepcja@panoramagorska.pl. Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.
W reklamacji prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu do korespondencji oraz opisu i powodu reklamacji.